Wednesday, May 26, 2010

Beranikah anda????

Assalamualaikum.....
Hari ini saya ingin mengajukan soalan ringkas sahaja untuk diri saya sendiri dan pembaca semua, iaitu Beranikah Anda????
Berani untuk apa???


Berani untuk keluar dari mesyuarat, semata2 untuk menunaikan solat. Ini kerana saya memerhatikan diri saya sendiri selalu lewat untuk solat Asar kerana menghadiri mesyuarat-mesyuarat. Saya sgt terkilan sbb stkt ini saya belum berani untuk mengatakan, "Excuse me, saya nk excuse sekejap untuk solat Asar". Entahlah kenapa tk berani, may be saya lebih kisahkan tentang apa org akan kata berbanding dengan perasan takutkan Allah.Alahai sedih dgn sikap diri sendiri. Saya perlu kuat.....

1 comment:

  1. selalu jugak dilema macam ni.
    tapi saya selalu kalau meeting sekali dengan bos, saya sms je cakap saya nak solat.
    setakat ni ok.
    anggap je kita keluar macam emergency nak ke toilet.
    (-:

    ReplyDelete