Monday, May 11, 2009

Sakit perut

Assalamualaikum..


Hari ini, saya terpaksa skipped SKG class during afternoon tea break becoz I got stomachace. During afternoon tea break, I was going back to my room, then not came back to class without ask permission from instructor. I only told my friend, Farhana that I want to skip class as I am feeling unwell.


Macam mana la nk bgtau instructor esk....Arghh, mesti dia tk percaya kalo aku cakap aku tk sihat sbb muka aku tk nampak mcm org sakit. Lagipun mana ada orang sakit tiba2 jer.


Pagi tadi elok2 sihat, ptg dah start sakit. Tapi itulah kenyataan yg berlaku kat aku. Nasib baiklah setakat ini tk pernah lagi aku sakit mcm ni time aku pergi offshore. Normally, every month aku sakit perut. Kalaukena time office hour, aku terpaksa mintak cuti half day. Nampaknya lepas ni, aku kena makan panadol utk mengelakkan aku ambik cuti bila sakit time kerja.


Sebelum ini, mmg aku tknk makan panadol bila sakit perut sbb kawan aku kalo amalkan panadol nnti akan bagi long term effect. Hmmm...tapi tkper la, masa depan difikirkan kemudian. Yg penting saya tk rasa sakit dan tak perlu skip kerja/klas lagi.

No comments:

Post a Comment