Saturday, July 4, 2009

Passionate



Semalam, pelajaran menjahit saya adalah menjahit bahagian leher baju kurung. Memang agak susah dan saya terpaksa menetas balik jahitan tersebut sbb cikgu kata tk cantik.


I know I am not born with talent for sewing, that why, I need to work hard because I am really passionate to have my own design in future. In addition, I like 'fashion muslimah'. Hope I am not give up and succeed.


Last nite class, my colleague, Gha, also turun padang because she interested to join the class and she registers for the next week class. After register, dia duduk sebelah aku sambil bg motivation kat aku everytime aku tk reti nak buat. Plus, gambar kata atas tu dia la yg ambil. Lepas ni, topik kami kat ofis tentulah pasal fashion dan kelas jahitan. Hehehe.......

No comments:

Post a Comment