Tuesday, July 7, 2009

Wo de mei mei

Assalamualaikum....

Pagi ini saya bangun awal kerana bersahur untuk puasa ganti. Banyak benda saya nk luahkan dlm blog ini, tapi kerana kesibukan tugas harian, saya tidak sempat untuk menukarkan apa yang terbuku diminda saya ke dalam bentuk tulisan.

Apa yang menarik di fikiran saya ek??

Wo de mei mei = Adik perempuan saya = My sisters

"Adik perempuan saya sudah belajar!!! - Happy sangat bila tengok adik perempuan saya dah pandai sebut murabbi dan mutarabbi. Saya kata kat dia..."waa, awak dah pandai, akak happy". She is growing up."

Semoga kami mendapat manfaat dari apa yang kami pelajari dan dapat memberi manfaat kepada orang lain juga.

Sejak bila saya ada adik perempuan ek? Sejak lapan bulan lepas, dan sekarang dah bertambah jadi 3 orang. Semuanya comel2, pandai2 dan ada karakter masing2.

Ada lagi yang nk tulis tapi ada kerja lain laa nk buat....Nampaknya kali ini saya sempat tulis pasal adik perempuan saya jer la.

No comments:

Post a Comment