Monday, June 22, 2009

Cable FAT in Penang

Alhamdullilah....esok boleh balik Miri selepas habis cable FAT dekat Penang.FAT berjalan lancar. Nasib baik aku tk dtg sorang utk FAT ni, kitaorg dtg 3 org. Aku, Firdause dan Khoo. Kalau aku dtg sorang, mesti aku balik dgn tk puas hati, tapi sbb dtg 3 org jadi rasa lebih confident. Three heads is better than one head. Kitaorg tnye byk benda supaya everything is clear. Best this FAT, I learnt a lot.


Tak sabar nk balik Miri to do my activity there-swimming, sewing, attending Iqra' class. Ada activity baru iaitu nk pergi picnic dekat Lambir. Ini saya plan dengan Ila, tapi belum bgtau kawan lain, so nnti balik Miri saya nk bgtau Kak Laily, Cinet, Adilah dan Kak Raihan.

Tapi risau sbb saya demam selsema ni, takut makin teruk demam nanti........

No comments:

Post a Comment