Saturday, August 29, 2009

I'm in Bintulu

Assalamualaikum...

Skrg, saya berada dekat Bintulu (Hotel New World Suites). Saya di sini dari hari ini sampai 1hb September. Saya bertolak pagi td dari Miri dengan menaiki flight jam 7.15 pagi. Sampai sini dalam jam 8.00 pagi kot...Ntah...saya tk perasan sampai pukul brapa...Hehehe.

After sampai, terus ambil taxi ke hotel. Bila masuk bilik hotel,....waaa....besarnya bilik ni. Too big for me alone. Kalau next time, saya ada assignment mcm ni lagi during weekend, saya nk driving je la dari Miri - Bintulu, boleh bwk hosmate dan kawan2 saya untuk stay kat bilik saya. Huhu.

Saya terjumpa penimbang berat kat dalam bathroom, saya timbang berat saya hanya 42.5 kg. Waa...berat saya dah turun 2.5 kg. Hehehe. Saya berdoa sorg2, tolonglah gemuk balik, jadikanlah saya 45 kg balik.

Okla, saya kena bersiap2 untuk ke Temana office sekejap lagi, sebab scope kerja hari ini adalah find document about Temana platform.

Bye.....Wassalam

2 comments:

  1. hai ruby! sian... opposite kite.. naz doa2 cpat2 la kurus balek. haha! slmt berprojek! td cikgu sulam br balek.. best!

    ReplyDelete
  2. ruby..salam
    untungnya tak gemuk..tak yah doa gemuk nanti dah kahwin insya Allah cepat je kembang..hehe..

    ReplyDelete